starszy referent
Podlaski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Białymstoku
Komendant Podlaskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
starszy referent do spraw obsługi kancelaryjno – administracyjnych w Pionie Głównego Księgowego
15-370 Białystok ul. gen. Józefa Bema 100
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
odbiera i wysyła korespondencję wytworzoną w Pionie Głównego Księgowego, w tym za pośrednictwem EZD w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;
ewidencjonuje, archiwizuje, brakuje dokumentację wytworzoną w Pionie Głównego Księgowego w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów;
prowadzi rejestr zwolnień lekarskich, zaświadczeń i oświadczeń dot. funkcjonariuszy Pionu Głównego Księgowego, wypełnia roczne karty ewidencji czasu pracy funkcjonariuszy i pracowników Pionu Głównego Księgowego oraz obsługuje System Wspomagania Kierowania w celu zapewnienia bieżącej informacji o obecności funkcjonariuszy w służbie;
prowadzi kasę w POSG celem dokonywania wypłat i przyjęć gotówki
wysyła zestawienia zwolnień lekarskich funkcjonariuszy do Komendantów Placówek i Naczelników POSG w celu rozdysponowania środków ze zwolnień lekarskich na nagrody funkcjonariuszy.
Warunki pracy
praca administracyjno - biurowa w siedzibie komendy Oddziału w systemie jednozmianowym (8 godz.);
narzędzia i materiały: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka, skaner i telefon;
praca na parterze budynku w pomieszczeniach biurowych przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy czasu pracy;
praca na wysokości do 3 m;
budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich;
brak pomieszczeń higieniczno – sanitarnych przystosowanych dla osób niepełnosprawnych;
brak windy;
brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wynagrodzenie na powyższym stanowisku wynosi 4731,37 zł brutto + dodatek za wieloletnią pracę od kwoty wynagrodzenia zasadniczego
Dokumenty należy składać osobiście w siedzibie urzędu lub listownie.
Oferty złożone w urzędzie po terminie nie będą rozpatrywane. Rozpatrzeniu nie będą podlegać oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu, a także oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych oraz uwiarygodnionych (OPATRZONYCH DATĄ I WŁASNORĘCZNYM PODPISEM KANDYDATA / KANDYDATKI) dokumentów lub oświadczeń.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w zakresie gospodarki kasowej
pozostałe wymagania niezbędne:
Znajomość przepisów dotyczących ustawy o finansach publicznych;
Znajomość przepisów dotyczących ustawy o rachunkowości;
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
Posiadanie obywatelstwa polskiego
Korzystanie z pełni praw publicznych
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
przeszkolenia w zakresie rozpoznawania znaków pieniężnych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
Podanie lub list motywacyjny (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata)
Życiorys lub CV
Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (opatrzone datą i własnoręcznym podpisem kandydata)
Kopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach i umiejętnościach, o ile kandydat/ kandydatka je posiada
Kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymagania w zakresie doświadczenia zawodowego, o ile kandydat/ kandydatka je posiada
Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z
Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-09-28
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
ul. gen. Józefa Bema 100
15-370 Białystok
z dopiskiem "oferta pracy - starszy referent ds. obsługi kancelaryjno-administracyjnych, numer ogłoszenia 142742 "
Data aktualizacji: 2024-09-18
Rodzaj umowy: Na czas nieokreślony
Rodzaj pracy: Pełny etat
Minimalne doświadczenie: 1 rok
Wykształcenie: Wyższe licencjackie
Ilość wakatów: 1
Miejsce: | Białystok, podlaskie, |
---|---|
Nazwa firmy: | BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna |
Nazwa stanowiska: | starszy referent |
Więcej na stronie www: |
Kontakt z ogłoszeniodawcą
Nr ogłoszenia: 68069
Informujemy, że oferta pracy pochodzi z serwisu InfoPraca.pl
APLIKUJ NA STANOWISKO »Dodano dnia:
Ilość wyświetleń: